ETAP 1: IX.2021 - X.2021
Przełożenie wniosków z diagnozy potrzeb uczestników/instytucji na wstępne, planowane do osiągnięcia cele/efekty/rezultaty. Określenie grupy docelowej (zawody, liczebność). Partnerstwo: wybór org. partnerskich, powołanie zespołu zarządzającego - określenie zadań i zakresu odpowiedzialności. Porozumienia z org. przyjmującymi: podpisanie umów partnerskich, porozumienia o programie stażu, zatwierdzenie programów merytorycznych, kart oceny efektów kształcenia, wskaźników ilościowych i jakościowych, programu kulturowego i językowego. Analiza ryzyka w dobie pandemii COVID (procedury informacyjno-organizacyjne dot. podróży, bezpieczeństwa uczestników).
ETAP 1: IX.2021 - X.2021
Przełożenie wniosków z diagnozy potrzeb uczestników/instytucji na wstępne, planowane do osiągnięcia cele/efekty/rezultaty. Określenie grupy docelowej (zawody, liczebność). Partnerstwo: wybór org. partnerskich, powołanie zespołu zarządzającego - określenie zadań i zakresu odpowiedzialności. Porozumienia z org. przyjmującymi: podpisanie umów partnerskich, porozumienia o programie stażu, zatwierdzenie programów merytorycznych, kart oceny efektów kształcenia, wskaźników ilościowych i jakościowych, programu kulturowego i językowego. Analiza ryzyka w dobie pandemii COVID (procedury informacyjno-organizacyjne dot. podróży, bezpieczeństwa uczestników).
ETAP 2: VI.2022
Powołanie Komisji Rekrutacyjnej, spotkania z uczniami o mniejszych szansach oraz zagrożonych wykluczeniem, przeprowadzenie akcji informacyjnej a następnie rekrutacji [V-VI.2022]: jednoetapowy wybór uczestników, sporządzenie list (główna, rezerwowa) oraz protokołu z prac Komisji, podpisanie deklaracji udziału w projekcie, przestawienie praw i obowiązków uczestnika, regulaminy org. partnerskich.
ETAP 3: FAZA 1–PRZYGOTOWANIE: IX.2022 - X.2022
-przeprowadzenie testu dla uczestników z j. ang. zawodowego w celu określenia wyjściowego stanu wiedzy, opracowanie kluczowych zagadnień przygotowania bazujących na wynikach testu, rozmowy indywidualne z tutorem org. wspierającej (skype). Przygotowanie informacyjno– organizacyjne [ 8g/gr]. Zakres: prawa i obowiązki uczestnika, systemy: monitorowania, oceny oraz certyfikacji, dokumentowanie i raportowanie, zakres formalny umów i załączników, prezentacja logistyki, zakresu ubezpieczenia, zakwaterowania, zasad tutoringu. przygotowanie psychologiczno-pedagogiczne [pedagog 6g/gr.], przygotowanie kulturowe [p. 8g/gr.], przygotowanie językowe: lektor j. hiszp. [20g/gr] i j. ang.[20g/gr].
ETAP 3: FAZA 2 : MOBILNOŚĆ:
Procedura wyboru osób towarzyszących (na podstawie dotychczasowego doświadczenia i znajomości j. angielskiego). Planowanie logistyki, przydział zadań upowszechniających, organizacja podróży (wybór przewoźnika, bilety lotnicze), wykupienie ubezpieczenia, procedury bezpieczeństwa, prawne i organizacyjne wymogi w dobie COVID-19).
Gr 1: Sevilla [19.11.2022-03.12.2022]-15 uczestników+2 os. towarzyszące;
Gr 2: Ubeda [13.05.2023-27.05.2023]-15 uczestników+2 os. towarzyszące;
Podczas każdej mobilności zrealizujemy: kurs j. hiszpańskiego [15g./A1]: lektor/native-speaker, cotygodniowe kontakty z mentorami org. przyjmujących (wizyty) w celu sprawdzenia przebiegu realizacji zadań, zebrania sprawozdań, program integracyjno – kulturowy, ocenę poziomu nabycia i rozwoju kompetencji, ewaluację bieżącą, upowszechnianie, certyfikację końcową.
ETAP 4: PODSUMOWANIE
-podsumowanie mobilności: raporty ind. uczestników, ocena wskaźników i walidacja efektów kształcenia- przygotowanie dok. Europass, upowszechnianie: koordynator i osoba towarzysząca, raport końcowy, wnioski do dalszej pracy.Jakie korzyści przyniosą planowane działania zaangażowanym uczestnikom?